Sunday, August 5, 2012

Üks villane ja hall kaelussall


Tuli tahtmine, keset suve, kududa üks lihtne torusall.
Nii see ettevalmistus sügiseks algab :)


Tokk maavillast halli lõnga, silditu, 8/3, ma arvan, ringvardad ja Silvia.
Meeleolu loomiseks sametkrae ja -nööpidega villane kollane jakk ja kollasnahksed "kickersid".
Minu poolest võib sügis tulla.






õMinu lemmikmees võtteplatsil;)

Pilti tegi minust seekord poja isa. Preili fotograaf veedab oma suvepäevi, enne saabuvat üliõpilaspõlve, vanaema juures.

Suur tänu läbi astumast!

10 comments:

Anonymous said...

Inga, Sa oled nii ilus ja särav! Ja see hall torusall on imekena! :)

Karmen

Arnikai said...

Vot see mulle meeldib!
Sügis pole mingi kurbuse kants, vaid... naeratusega vastu minnes kõik ilus ja värviline algabki!

Heli said...

Imekaunis, lihtsalt nii kaunis, et kui ma mõtlen kolmele ballile lõngatokile, mis ma Hiiumaalt Vaemla villavabrikust kaasa tõin, siis .... Kui ka varsti halli salli omanik olen, siis inspiratsiooni sain siit!

Inga said...

ma tänan, Karmen!
suur tänu, Arnikai:)
rõõm, Heli - põrgatame inspiratsioonipalli vastastikku - minu esimene kaelussall sai selle just Sinult ;)
veelkord - tänud teile!

dandelion said...

Inga, all your work is incredibly beautiful!

SisustEllen said...

Miten ihania kuvia - kaunis blogi:)
Terveisiä ja haleja SisustEllen-blogista♥

MADLINE said...

I like very much Your style. Wonderful lace.

Inga said...

thank you-thank you-thank you!

Alexandra said...

The most beautifull knit thing which I saw in my life. I dream about it. Will you be so kind to tell me how it do, or where I can by shem please. Sorry for my english. Have nice day!!

Inga said...

Hi Alexandra,
this shawl is already sold, but if you would like to have similar shawl, please write me on an e-mail ilukuduja@gmail.com
best,
Inga